Voor de producten die je bestelt in onze webshop geldt normaal gesproken een productietijd van ongeveer twee weken. We maken onze producten namelijk altijd op bestelling. Hiermee zijn we niet de snelste, maar daar staan een stuk persoonlijke aandacht, kwaliteit van verpakken en 5-sterren service tegenover 🙂 Uitzondering: Voor onze kerstcollectie en de houten onderzetters geldt veelal een productietijd van maximaal 2 werkdagen.
Wanneer je het product bestelt voor een speciale gelegenheid zoals bijvoorbeeld een verjaardag of een bruiloft en je wilt het mogelijk sneller of voor een specifieke datum ontvangen, laat het ons dan weten. We doen altijd ons best om daar rekening mee te houden en bijna altijd is het ook mogelijk. Dus twijfel je over een leverdatum, neem contact met ons op.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons altijd een email waarin staat wanneer we verwachten jouw product naar je toe te sturen. In drukke tijden zoals rond de feestdagen kan de levertijd iets langer zijn.
Verzending van enveloppen en pakketten verloopt via de postbode of pakketbezorger van onze partner Sendcloud en haar samenwerkingspartners. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Levertijden naar het buitenland zijn afhankelijk van de levertijden van onze samenwerkingspartners. Voor meer informatie neem gerust contact met ons op.
De verzendkosten binnen Nederland bedragen:
€ 3,95 voor bestelling in een brievenbuspakket
€ 6,00 voor bestelling in pakket onder de € 50,00
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,00
De hoogte van verzendkosten naar andere landen vind je terug in de winkelmand bij je bestelling.
Je ontvangt direct na verzending een Track & Trace-code per e-mail, zodat je jouw bestelling kunt volgen. Mocht je tijdens de bezorging niet thuis zijn, dan zal de bezorger het pakket de volgende dag nogmaals proberen aan te bieden. Is ook de tweede afleverpoging mislukt? Dan zorgt de bezorger ervoor dat het pakket wordt afgeleverd bij een afhaallocatie in de buurt. Ook kan het voorkomen dat de bezorger het pakket bij de buren aflevert. In beide gevallen zal de bezorger een briefje in de brievenbus achterlaten met meer informatie.
Wanneer het pakket binnen twee weken niet is opgehaald bij de afhaallocatie, zal het pakket naar ons teruggestuurd worden. Wij zullen dan contact met je opnemen over de verdere verwerking van jouw bestelling.